quarta-feira, 24 de abril de 2019

Broinhas de fubá com cará, abóbora, batata doce e mandioca


Estas broinhas foram inspiradas em outras que já apareceram aqui, do Vale do Paraíba - veja a receita

Nesta, radicalizei, tirei o trigo e substituí por mandioca (porque, como já disse, estou na onda da mandioca). E também usei cará em vez de inhame, substituí toda a gordura por óleo e usei leite quente pra escaldar. Gostei muito do resultado. Veja como ficou:

Broinhas de fubá com cará, abóbora, batata doce e mandioca 

1,5 xícara de cará ralado fino 
2 xícaras de açúcar cristal
1 xícara  de óleo
1 colher (sopa) de fermento químico
1,5 xícara de abóbora madura crua, ralada fino
2 cravos triturados
1 colher (chá) de erva-doce
1,5 xícara de batata-doce cozida e amassada
6 xícaras de fubá
2 xícaras de mandioca ralada fino (sem espremer)
2 colheres (chá) de canela
1 xícara de leite quente 
2 ovos

Numa tigela grande, coloque todos os ingredientes, menos o leite e os ovos. Misture bem e junte o leite fervendo. Misture rapidamente com uma colher. Quando a mistura estiver apenas morna, passe a misturar com as mãos. Junte os ovos e incorporeo-os à massa. Quando a massa estiver bem homogênea, faça broinhas de 50 g e leve para assar em forno a 200 C° preaquecido em assadeira untada e enfarinhada. Depois de 20 minutos ou quando estiverem douradas, retire do forno e cubra com pano por meia hora antes de servir.

Rende:  70 broinhas



5 comentários:

Unknown disse...

Ola! Como posso substituir os ovos?
Kelly

Anneli Jäätteenmäki disse...

Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.

Ana disse...

Amei essa receita!!!!

José Ortega disse...

Eu amo sua causa, o trabalho que você faz é lindo, eu estava assistindo o filme e é semelhante ao seu trabalho, espero compartilhar com você em algum momento La Cenicienta pelicula completa

JO disse...

The president of a synagogue in the US city of Detroit, Samantha Woll, has been found stabbed to death in a park not far from her home. สร้างบ้านเชียงใหม่ บริษัทไหนดี